Nuffnang Adds

Wednesday, December 22, 2010

Membeli barang-barang tuk pulang ke sekolah..!! errrrrr??

Hahaha.. bukan pulang ke sekolah sebenarnya..Tapi pulang ke uni daaa! Yelah..macam yg korang dah sedia maklum kan.. Sekarang neh musim universiti dan persekolahan dah nak bermula. Jadi kat supermarket mane2 sekalipon mesti penoh dengan orang. Maklum la.. nak membeli-belah apa-apa yang patut.

Macam Eton jugak. Tadi Eton mencuri sedikit masa bersama ngan mak and adik Eton untuk pergi membeli barang-barang keperluan (bukan barang-barang kemahuan saje tau) Eton kat sebuah pasaraya yang terkenal dengan harganya yang amatlah murah! eton dah tulis senarai barang-barang yang Eton nak beli sebelum pegi ke market tu tau! I'm well prepared u all! (n_n)

So..beli punya beli punya beli.. xsedar dah dekat2 2jam lebey jugak la Eton duk kat market tu. Well..i neh memang suka shopping! Bab-bab shopping neh memang nombor 1! Kalah shoppaholic laen! (n_n) . .  Kalau xcaye.. cube tengok resit yang dapat kat kaunter tadi. Haha ~

Panjang x?


Aduih..! Jangan la wut perangai cam Eton neh ye.. Len kali lau nak shopping pon.. Berpada-pada la! Ingat.. membazir amalan syaitan!

Till then..
t8 care!
(n_n)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...