Nuffnang Adds

Thursday, June 2, 2011

Why a.m.a.s.o.m.e ?

     Hai there! Well well well.. U know.. in da first place i was kinda erm..erm.. confused (tulis sambil geget 3 kuku jari tangan kanan okay) nak bagi my humble humble blog neh nama apa..

     Yelah..kalau boley i nak la nama yang bila orang sebut je terus orang eceh ceh ceh unik nye nama blog dye tapi xmo la nama yg terlalu weird and peculiar sebab nanti daripada nak orang suka terus orang nyampah dush2 dah xmo jenguk blog aku neh..

     Eeeeeee...xmo xmo!

     So..dengan hati yang agak bangga la aku letak la nama ciptaan aku n kawan2 dulu time kitowang nga giler2 mencipta nama glamer (berangan artis) walaupon nama tu sebenarnye kuceng aku pon gelak kalau dye bley baca..

     Dulu blog neh url nye adalah www.ceritahatieton.blogspot.com tapi sekarang dah ditukarkan kepada www.amasome.blogspot.com ..

     Alkisah nye adalah sebab hari tu aku telah mendapat ilham (Tq Allah!) untuk menggunakan perkataan AMASOME which is da combination of amazing + awesome .. Yeah..So..erm.. (sambil jari terkuis-kuis keybod) .. Tadaaa!! Aku pon tukar la nama blog neh kepada A.m.A.s.O.m.E ..

    Tapi skang da tukar kepada www.polkadotwarnawarni.blogspot.com.. okay..mmg agak panjang nama tu.. tapi rasa cam comel2 je munyik nye.. hehe..

     Hopefully dengan penjenamaan semula blog aku neh dapatlah aku post kan cerita2 yg bukan hanya omong kosong tapi lebih kepada satu penceritaan yang dapat memberi kesenangan kepada setiap pembaca..

    So fellas..Selamat membaca!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...