Nuffnang Adds

Saturday, June 4, 2011

Cibi !!!

Uhuuu..disebabkan kemanjaan pewot ku yang memang xboley tersalah makan sket pon termasuk lah mende2 pedas yang memang aku suka makan (saje nak mendera diri sendiri kaaann) lepas tu mula lah terlari-lari sambil mengepit kaki tahan bonbon dari terkeluar isi-isi nye ye..

Well..yelah..i'm not much a savory or spicy eater but u bayangkan lah.. kalau pegi k-ep-si xkan la i nak order ayam yg original recipe?? No no no.. i wont order that! I akan order spicy la ya aLL!! Daaa...! Itu my taste la.. Bagi yg suka makan ori recipe i dont have any probs la with that.. Masing-masing punya lidah kan.. Tehehe..

So..berbalik kepada cter asal i pasal kemanjaan pewot ku ini.. Yup..setelah menyumbat seberapa makanan yg memang tasty giler ke dalam tong drum ku ini.. Mula la tong drum yg agak gebu ini memberi ragam ye..

Ohooo.. tandaaaasss!! Dah masuk tandas.. Kena pulak cibi (perkataan sopan bagi 'cirit-birit') hohoho.. Memang berpeluh-peluh ye menahan sakit pewot tuk membuang ape yg patut walaupon kadar kelajuan mende yg keluar itu teramat la laju.. Lagi laju daripada beca! Huish! Ganas2..! Hehe

Sakit tu xyah cter la.. Peluh-peluh macam orang letih g perang! Padahal perang ngan pewot senirik je kowt.. Ahaaa..itulah dye penangan cibi ye..

Member2 aku dah memang sedia maklum la condition pewot aku yg manja neh kan.. Hehe.. Terima kaseh kawan2 yg sentiasa memahami.. (Walaupon aku salu kena perli ngan dowang.. Haha)

Walau pe pon.. aku tetap sayang ngan pewot aku neh!! Pewot manja.. Mwah2! Sayang pewot neh!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...