Nuffnang Adds

Friday, June 3, 2011

Pipi ComeL!

Waaaaahhhhh.. Kalau kengkawan aku tengok pipi aku sekarang.. Rasa macam nak lari menyorok je..
Pipi aku boleh dijadikan tempat melantunnye bola pingpong atas sebab kegebuan yang terlampau..

Huuwaaaa...Pipi aku sekarang neh tersangat lah gebu yang amat ye.. disebabkan terlampau kuat makan di mana satu hari aku makan berapa kali pon aku xkira sebab memang selalu makan.. (taip sambil mengunyah sesuatu.. Nyum nyum nyum..) Tehehe

Tapi ade seseorang yg sangat suka kan kecomelan pipi ku ini so aku pon jadi la sangat2 happy..
Rasa macam nak makan semua mende yang sodap2 supaya pipi ku akan bertambah comel dan comel lagi.. Ngee..

So..sekarang dengan bangga nye aku akan menjalani proses mencomelkan lagi pipi ku ini yang dah tersedia comel.. Wuuhuuu! Go go go pipi comel!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...