Nuffnang Adds

Friday, March 4, 2011

Nikah = Kawen

'Aku terima nikah nye . . . '

Fuuuhhhh.. bLer agak2 nye aku dapat dgr Lafaz Istimewa ye..
Badan agak menggedix gedix ye terpikir2 nak kawen awal..
hoohoo..dah cukup ke duit nak tampung belanja kawen tu?

Kalau agak2 nak gune duit mak bapak..
Memang la boley.. tapi lagi bagus guna duit snirik..
Uhuu.. Tapi kalau dah jodoh.. nak wat cane..
Kita hanya plan.. Allah yg Decide..

Ape2 pon.. tadi pegi wedding membeb aku.. 
Waaaaahhhh.. sangat jeles ok??
Nak kawen / nikah gak!!!
Wooooo... seronok tengok pasangan muda2 d nikahkan..
Kurang maksiat  sket atas muka bumi neh..

Teringin nak bermadah2 lak kat cneh..
Ayat dah stat nak munge2 la neh..

'Bila tiba masa yang sebenar..
Tiada halangan tiada sekatan..
Kita berdua kan disatukan..
Semoga ikatan berkekalan..
Selama-lama yg di inginkan..'

Pesanan tuk korang kat lua sana tu..
Yang agak2 nak kawen tapi xde calon..
Yg agak2 da de calon tapi rase xnk kawen..
Yg agak2 xnk kawen tp kene kawen..
Or yg agak2 da kawen nak kawen lagi..

Bler kita jumpa 'Da One'..
Time tu kite kan rase..
Masa seakan-akan terhenti..
Hati seakan2 berdegup laju..

Amboih..ayat aku neh xley lagi munge2 ke..
Haha.. Dah2.. xmo da sambung..
Jap g jadi puisi lak..
Cukup2 la..

Pe pe pon.. Semua yg jadi ade hikmah nye..

♥ ♥ ♥

3 comments:

Tiya Nea said...

oh! masa first time jumpa si dia, berdegup laju ea hati? hahahaha!

EtOn MeOn said...

mesti!!! naseb baek x terkeluar jantung i..ok?? hehe

Anonymous said...

jumpe sape jantung u berdegup??..
ce cite ce cite..
huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...